woensdag 11 februari 2015

Mijn verjaardag...

Ik heb zoals jullie gisteren in mijn minipostje konden lezen een erg leuke gezellige verjaardag gehad.
Ik heb mijn 45ste verjaardag (antw op jou vraag Brigitte;-) goed gevierd en ben flink verwent.
Kijk maar even mee;

Van man en kinders kreeg ik een (oud!) Dalarna paard.
Dochterlief heeft hem via marktplaats op de kop getikt, ik ben trots op haar! ;-)

 Hij past mooi bij mijn blauwe paardje. Die had ik zelf al eens gekocht in Zweden;

 een prachtig kruikje, er zaten ook nog takken in maar daar is manlief allergisch voor dus die moesten er weer uit. Maar zonder is ie ook prachtig!

Dit boek stond hoog op mijn lijstje, ik heb er al even doorheen gebladerd,
Zo gezellig en leuk! En ik krijg deel 2 ook nog! Joepie!

Lekkers, crème, douchspul en inimini tegeltjes;

Leuke kaarten, notitieboekje en een tijdschrift;

 Gezellige koffiekopjes;

En nog een zomers dienblad met servetten.
Ook nog een doosje van de juwelier....
Met een foto van iets wat nog moet komen.
Ik krijg een heel klein bedeltje van Geloof, Hoop en Liefde.
Voor aan mijn armband, (bedacht door mijn dochters, lief!!!)
Nou dat was het dan wel, 3 posten over mijn verjaardag.
Het moet niet gekker worden.
Nu moet ik weer naar de zolder, volgende week komt er iemand kijken
naar de scheuren in ons huis. En als ik niet opruim op zolder zien ze ze daar
in ieder geval niet! Haha. Dus ik heb een stok achter de deur, ik moet wel.
Vrijdag moet ik weer werken dus nu duik ik het stof weer in! 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kado's. O bah die scheuren, hoop dat het goed uitpakt voor jullie! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, nog gefeliciteerd!!
    Wat een geweldig leuke cadeaus heb je gekregen.... Goed gevonden zeg dat mooie paardje :-)
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,
    Wat een heerlijke cadeau's heb je allemaal gekregen. Inderdaad heel goed verwend...
    Dalarna paard en blauwe kruikje vind ik heel erg mooi. Je boek Kringloopgeluk is echt geweldig en ik kan je zeggen dat het tweede deel net zo leuk is...haha...
    En dan nog meer cadeaus... tijdschrift, kaarten, bekers, douchespul, dienblad en noem maar op. Allemaal heel leuke spullen, ik kan me zo voorstellen dat je helemaal blij bent hiermee... wat lief allemaal.
    En nu hard aan het werk, vervelend van die scheuren in je huis. Als de verzekering dan maar wel gaat uitkeren...
    Ja, dan moeten ze de scheuren wel zien natuurlijk... Succes er mee...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke cadeautjes heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd. En wat ben je verwend!
    Succes met opruimen....als het klaar is ben je blij.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne cadeautjes !!!
    Het oude paardje is geweldig, ik heb altijd al een zwak gehad voor die Dala-paardjes... En zoveel andere cadeautjes... Ik denk dat je een geweldige verjaardag achter de rug hebt !!
    Maar die scheuren in huis, da's niet zo leuk natuurlijk.. We hebben het hier ook gehad, een hoop experts over de vloer natuurlijk, gelukkig had het geen effect voor de stabiliteit van het huis ! Maar ja, het moet wel gerepareerd worden, geverfd... Maar ach, dat lost zich allemaal wel op !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeee! We hebben hetzelfde fantastisch geboortejaar, wat leuk!
    Je bent inderdaad flink verwend, hartstikke leuke en lieve cadeautjes waar je nog heel lang van kunt nagenieten.
    Heel veel succes met het 'scheurenverhaal', het zorgt nu in ieder geval voor een opgeruimde zolder ;-))
    Dit soort dingen zijn voor mij/ons ook meestal de beste stok achter de deur om dingen die om wat voor reden dan ook lang blijven liggen, aan te pakken. Toi toi toi!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte Esther, je bent heerlijk verwend door je familie en vrienden.
    Na alle drukte vooraf, las ik in je andere posten, kon je nu volop genieten.

    Een mooi nieuw jaar voor jou.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij!!!! Prachtig vooral dat bedeltje!
    Hopelijk is het niet te erg met de scheur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke cadeaus en kaarten, Esther! Het boek Kringloopgeluk staat ook op mijn verlanglijstje... deel twee heb ik en die is ook erg leuk. Succes met opruimen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Esther,

    Wat leuk dat ik je leeftijd weet, kan ik alles beter plaatsen (nu nog een foto!)

    Je ben inderdaad schandalig verwend. Blijkbaar lijkt je dochter op de mijne want die zit ook voortdurend via het internet cadeaus op maat te zoeken. Lief, eh, dat die meiskes perfect weten wat wij graag hebben... (beter dan hun vader zelfs :) )

    Super paardjes ook! Ze passen helemaal bij jou. Dat wordt binnenkort een nieuwe banner!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie cadeaus! Dat paard is super. En het boek ook: ik heb 'm in één keer uitgelezen en deel 2 er vlak achteraan. Daar heb je veel plezier van. Maar ook de rest is top. Van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke cadeautjes en ik ben helemaal weg van de kleur van het kruikje!

    Lukt het met je zolder?

    BeantwoordenVerwijderen