woensdag 24 september 2014

Herfstig


Vandaag ben ik vrij! Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het koud! Dus ik zocht mijn dikke zelfgebreide sokken (Gebreid door schoonmama ;-);

 
Zit ik lekker onder mijn zelf gehaakte deken (Deze heb ik wel zelf gemaakt.)

Keek ik naar buiten naar de regen;

En ik dacht, ik maak mijn vensterbank herfstig, gezellig!!

Deze vond ik vorig jaar in een wnkeltje, zo lief!

De linker en rechter eekhoorn kocht ik bij de Action. De middelste in een kringloopwinkel in Frankrijk. Hij/zij is toch geweldig!?

Met een grote glimlach staat hij/zij in de vensterbank;

En ik weet dat deze dag een beginnetje is, dat we vast nog prachtige nazomerdagen krijgen.
Maar ik hou wel van dit weer.Ik kan er niets aan doen! Een knappe kerel/vrouw die mij voorlopig 
onder mijn dekentje vandaan krijgt. Ik zit hier prima! Lees een beetje, haak een beetje, theetje erbij, blogjes lezen....Mmm fijne regenachtige woensdagmiddag allemaal!! XX


15 opmerkingen:

  1. Ja, vandaag is het toch wel echt herfst! Vanmorgen was het koud, maar nog wel grotendeels droog. Op dit moment (bijna half 3) hebben we fikse buien en onweer! Ook hier een dikke trui aan, sokken en een warme broek.
    Je vensterbank ziet er heel gezelli uit, en geniet maar van deze ene herfstdag, want morgen wordt het weer lekker weer...!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier momenteel onweer en ook koud en regen, niks aan.
    Maar bij jou is het ook binnen al herfst hihi.
    Fijne middag nog.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier was het warm vanmiddag, heb nog zonder jas gefietst.
    Wel een regenbui met donderslag, maar het is nu weer rustig.
    Je zit ook al in de herfst. Nou ja, extra vest en sokken aan of een plaid, zo houden we het wel warm.
    Fijne dag verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo een middagje op de bank! Hier was het ook allemaal regen vandaag...echt grijs en grauw. gelukkig blijft het niet lang hangen en krijgen we morgen weer een mooie dag. Hopelijk knapt t in Ned ook wat op.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tafereel. Fijne middag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, dan word je toch nog vrolijk als je naar buiten kijkt! Goed bezig.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier van hetzelfde laken een pak - ik zou haast al de verwarming opzetten... Koud en nat buiten... Maar ik vind het ook niet erg ! Lekker gezellig binnen, dekentje over m'n benen, leuk !
    En je kringloopeekhoorn is leuk !!! Is het zo'n rubberen eekhoorn, zoals er vroeger babyspeelgoed werd gemaakt ? Gewéldig !!
    En de eerste foto... Ach... Ik moest haast een traantje wegpinken... Vroeger hadden we ook zo'n chocoladekleurige labrador, die nét zo aan mijn voeten lag... Het meisje is al verschillende jaren geleden overleden, en ik mis haar nog steeds.... Mijn zwarte labrador is ook wel lief, maar die is niet zo aanhankelijk... Die wil alleen maar op de grond liggen, niet in de zetel... De bruine daarentegen, als je even niet keek, lag ze zelfs in bed ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was vandaag naar m'n werk op de fiets. En twee keer droog over gekomen. Zelfs met een zonnetje erbij naar huis gefietst. De verwarming staat hier nog niet aan maar je merkt wel dat het frisser was vandaag. Och, komend weekend komt er nog een na na zomer. Het dekentje en de sokken kunnen dan weer even in de kast.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die eerste foto! Je zit er lekker warmpjes en gezellig bij. En zo'n herfstdag is helemaal niet erg, alles op z'n tijd en het is zo lang mooi weer geweest. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hier was het ook al zo'n guur dagje! Maar met de kinderen naar de bieb gegaan om een berg boeken op te halen en te kijken naar leuke knutsel boeken voor hun.
    Leuke kaart he van de elfjes met in de herfst!? Wij hebben de hele serie (a5 formaat) ervan en hangen in de slaapkamer van onze kinderen. Fijne platen om naar de kijken.

    Fijne dag!

    Groetjes Joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha wat een gezellige woensdagmiddag...daar zou ik ook van kunnen genieten. Alleen die eekhoorntjes hoef ik niet te halen bij Action... die rennen hier in levende lijve door onze tuin en gaan er met AL onze noten vandoor!:( Maar wel mooi om naar te kijken...
    (Als het regent laten ze zich wel niet zien! De sissi's!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word al rustig als ik naar je sokken en de hond kijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker he gebreide sokken. Heel gezellige je vensterbank, die paddenstoeltjes zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooohhh... Ik vind je eerste foto zo mooi....
    Komt ook omdat ik dan het fijne gevoel krijg van 'cocoonen' met mijn eigen hond :-)))

    BeantwoordenVerwijderen