zaterdag 30 augustus 2014

En wat kocht ik nog meer?

Ik kreeg veel vragen over wat ik nog meer heb gekocht.
Tja ik was van plan om veel spulletjes voor mijn bric&brac te kopen maar dat viel tegen.
Dus naast de beker heb ik lampjes gekocht, kerstlampjes maar dan op zonne-energie en gekleurd!
Best heftig maar ze zijn ook voor buiten. Ze hangen nu onder de veranda maar volgende week gaan ze voor in de tuin want dan is het bij ons in het dorp lichtweek.
Ik kocht ook alvast een kerstschilderij. Erg leuk met batterijtjes erachter en dan lijkt het net of de huisjes verlicht zijn. Klinkt heel kitscherig. (En dat is het ook!!) Ik laat hem nog eens zien, zo rond kerst.

En dan waren er heul veul V.W.bus spulletjes, daar heb ik ook iets van gekocht. Maar eerst wil ik jullie een kleine selectie laten zien van wat er allemaal was;

Kijk en verwonder u;






O, kijk daar linksboven in het hoekje, die is leuk!!


En dan nog die we in het 'echt' tegen kwamen. op de camping;


Onderweg, deze mevrouw moest erg lachen toen ik een foto maakte;


Ha en dan deed ik stiekem of er eentje van mij was! ;-) 

Dit heb ik uiteindelijk gekocht, een theedoek, gebruik ik natuurlijk niet, hangt in de gang en volgend jaar in de caravan. 2 mooie kaartjes en een sleutelhanger. Dus elke dag als ik in mijn auto stap (nee geen V.W. busje, helaas) Denk ik terug aan moederdag, vakantie en V.Wbusjes!! Hoe leuk is dat!

 

11 opmerkingen:

  1. Je theedoek is mooi !!! Als ik jou was, zou ik bij je volgende verjaardag een bijpassend echt busje aan je man vragen ;-)))). Je weet maar nooit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooow gaaf die theedoek en ben nu al reuze benieuwd naar je kerstkitsch X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dat blauwe busje van jou! Kleurt mooi bij je outfit! Misschien toch de raad van Ingrid opvolgen? ;-)
    De nummerplaat van dat busje is ook wel supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een heel vw-busjes nostalgie.
    De theedoek is heel leuk.
    Wens je een mooi weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd slim, praktische souvenirs dan kom je ze bij dagelijkse klusjes altijd tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zijn ze die volkswagen busjes! Zo eentje gun ik mij en de meiden ook wel :-) Ik hoop dat jullie er ooit een vinden! Tot die tijd hebben jullie in ieder geval de mooie theedoek om van te genieten.

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die VW busjes vind ik zooo leuk!! En je theedoek ook!!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjeetje, wat is er veel te koop op dat gebied. Leuke theedoek. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen