zaterdag 28 juni 2014

Nieuw project....

Ik ben natuurlijk nog bezig met mijn deken van Crochet Along en ook nog steeds met de bloemen voor mijn krans. Maar ondertussen zag ik heel veel omslagdoeken voorbij komen. En ja die wou ik ook.
Dus garen uitgezocht en gaan;

Ik heb het garen gekocht bij een kennis in de winkel en ze gaf me dit patroon, en zei voor je aan het einde van dit blad bent bent kun je het patroon dromen. Ik dacht nou dat weet ik niet. Ik moest steeds kijken en tellen.Maar ze had gelijk! Het is een therapeutisch werkje, lekker bij de t.v. (voetballen!) 

Nu wist ik ongeveer wat ik deed. ;-)

En na de vorige foto heb ik er niet meer aan gedacht om foto's te maken. Maar nu een aantal weken later ziet ie er zo uit;

O, zien jullie mijn prachtige lathyrussen op de achtergrond?
Ik heb al heel wat bosjes geplukt en weggeven en natuurlijk zelf in huis gezet.
Hoe meer je plukt hoe meer bloemen je krijgt. Hoe leuk is dat?? 


Hij word mooi!! Al zeg ik het zelf. Ben nu over de helft van de tweede bol en dan nog een bol te gaan.

Nog even 1 foto omdat ze zo prachtig zijn! Fijn weekend! XX



8 opmerkingen:

  1. Heeee dat patroontje ken ik ook !
    Heb het ook gebruikt voor mijn omslagdoeken (ergens op mijn blog moeten de foto's nog staan, geloof ik).
    Het haakt lekker door hé, zoals je zegt, ideaal in deze voetbalperiode ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal geweldig!!! Hier ligt ook wol klaar voor een omslagdoek, ideaal voor in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi garen! T wordt echt een mooie doek joh!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je omslagdoek prachtig. Je lathyrus doet het erg goed. Ik heb dit jaar geen lathyrus, maar mis ze nu al. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig ! Heerlijk bij frisse zomer dagen en ik ruik de laterus
    Fijne zondag lieve Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, je omslagdoek krijgt een prachtig kleurtje! Heel mooi die gemeleerde wol.
    De lathyrus is ook prachtig.
    Mooie dingen om van te genieten. Ik vind het altijd wel knap als je met zoveel handwerkdingen tegelijk bezig kunt zijn.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom toevallig via "little birthy" van Ingrid op jouw blog terecht... leuk is het hier... mooimooi. Gefeliciteerd alsnog met je huwelijksverjaardag! Prachtig jullie feest...dus je bent duidelijk een zwedenfan! :-)
    Ben eens snel door vorige blogs gescrold... wat voor leuke dingen allemaal... bloemen, vliegenhor, CAL deken en deze sjaal... maakte ik ook al eens. Ik ben meteen volger geworden... hier kom ik nog lezen.
    Keimooie hond hebben jullie trouwens!

    Groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, wat goed. Dat zou nu echt geen werkje voor mij zijn, zo'n omslagdoek. Gewoon géén geduld voor.
    Nu ga jij zeker hopen dat het wat frisser wordt? Nee, nee, jij wilt toch zeker ook wel zomer?
    Fijne zondag,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen