zaterdag 26 april 2014

Van alles.....

Ik heb een drukke week gehad, maar ondertussen zo her en der foto's gemaakt;

Donderdag was ik de hele dag aan het werk, dus Pippa was veel alleen.
Gisteren moest ik nog mijn 'huiswerk' afmaken en Pippa besloot dicht bij mij te blijven.

Buiten bij de picknicktafel....

 Prachtige ranonkels gekregen van mijn lieve schoonzus... 

Gisteravond gingen we op verjaardag bij mijn broer.
Onderweg zagen we dit:


 Mooi he?

En vandaag is het Konningsdag! Ben al vroeg naar een vrijmarkt geweest. Enige aankoop
dit bordje. Want ik heb nog geen bordjes, hihi.

En mezelf getrakteerd op pioenhulpen! Fijne Koningsdag!!

10 opmerkingen:

  1. Pappa lijkt me echt een schatje ! Ze gedraagt zich een beetje zoals mijn oud labrador-meisje, als ik die eventjes te lang naar haar zin alleen laat, is ze daarna ook niet bij me weg te slaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps hihi inderdaad, ik bedoel Pippa natuurlijk :-)....
      Het nadeel van die spellingscontrole op 'n ipad - een mens moet alles nalezen :-) !

      Verwijderen
  2. Mooie foto's!! Dat achterwerk uit die bloem vind ik zo leuk!
    Wat zijn pioenhulpen ;-) ?
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die zon's ondergang en die pioen hulpen tulpen had ik ook in de tuin. Mooi zijn ze net als de ranonkels. Prachtig bordje. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die zonsondergang, hoewel het later op de avond veel onweer geflitst heeft.
    Weet je dat ik nog nooit zulke gele ranonkels heb gezien. Ze hebben meestal zachte kleurtjes en donkerrood heb ik ook wel eens gehad.
    En de pioentulpen zijn ook prachtig, mooie dubbele bloem!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. King's Day? I remember Madelief mentioning it. Lovely photos Esther and Pippa looks so nice!
    Thanks for sharing Dear,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke mooie natuurgezichten (en foto's) zijn toch gewoon kadootjes of zomaar een beetje vakantie op een doordeweekse dag, ik hoop dat jij het ook zo voelt. En hoe leg je Kingsday (vroeger Queensday) aan buitenlanders uit, dat gevoel van "wij allemaal lekker samen feestgevoel" die gekke oranje plastic kronen en een koninklijke familie die "gewoon" meedoet aan buurtverenigingspelletjes en er nog lol in heeft ook. Volgens mij kun je verveling en het beste er van maken ook bij de koninklijke familie wel doorstrepen, misschien wel de enige dag in het jaar dat ze ook mee kunnen doen. Ik herinner me een uitspraak van prinses Juliana (voelt nog steeds fout om geen koningin te zeggen) dat zij als kind alle kinderen met een roodwitblauw vlaggetje met oranje stokje zag zwaaien, maar zij mocht niet, want zij was prinses! Wat een opluchting toen de drie A's gewoon een molentje kregen, net als andere kindertjes. Misschien was het vlaggetjesgedoe wel de basis van Julianas wens om "gewoon" te zijn. Reina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van alles en nog wat in zo'n week. Je nieuwe bordje heeft een schattig motief. Och van bordjes kun je toch nooit genoeg hebben.
    En... een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. Inderdaad mijn man en broer waren met nog 10 andere mannen met de 4eMusketier weg. Wat leuk dat je dat noemde, ken je het ook?
    Ze hebben heel bijzondere dingen meegemaakt, prachtig gewoon!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even terug gelezen...wat gezellig je hond dichtbij je op de bank. Kan ook heel blij zijn met 'weer' 1 bordje :-)

    BeantwoordenVerwijderen