vrijdag 1 november 2013

Back in town!

Terug in Nederland.
Het heeft even geduurd maar we zijn weer thuis!
De auto is gemaakt en we kunnen terug kijken op een heerlijke
tijd in Frankrijk. Iets langer dan gepland maar toch.
Met mijn vriendin ben ik weer op zoek gegaan naar spulletjes voor de
Bric&Brac en mezelf uiteraard.
En dat is gelukt, hier is het resultaat:

Franse wijnflessen 3 stuks, prachtig! was een hele toer om ze mee te krijgen.
Deze gaan in de verkoop.

Prachtige oude fles. En het 'ding' aan de rechterkant is een soort bloempot
met een platte achterkant. Die kan tegen de muur, zitten gaatjes in.
En de roze koffiekan is al verkocht!

Nog meer moois..........

Een erg oud kastje, vond ik in een kringloopwinkel in Epinal. Iemand heeft
er met een kwast overheen gesmeerd dus ik moet er nog wel even mee aan de gang, maar wat ben ik er blij mee!

Een gebakstel voor de verkoop. Staat al op marktplaats. Wel erg schattig!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten